OBCHODNÍ PODMÍNKY
REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ
ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
REKLAMACE - ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Pro zadání reklamace nebo vrácení zboží postupujte podle instrukcí, které naleznete ZDE
DOPRAVA ZBOŽÍ
Zboží zasíláme dle Vašeho výběru prostřednictvím kurýrní společnosti GLS, Zásilkovna, PPL, GEIS nebo Českou Poštou. Zboží je obvykle doručeno následující den po jeho odeslání.
O expedici budete informováni e-mailem. Součástí e-mailu je i číslo zásilky, kterou můžete dále sledovat na www.geis.cz.
Cena dopravy je zřetelně označena ještě před odesláním objednávky. Cena je tvořena základní cenou za dopravu a cenou za dobírku (v případě, že je tato zvolena).
Platba zboží on-line nebo bankovní převodem: konečná cena dopravy GLS 99Kč, Zásilkovna 79Kč, Česká Pošta 110Kč (ALU profily 149Kč, jedná se o atypickou zásilku)
Příplatek za dobírku: 45Kč
Osobní odběr na provozovně v Bohumíně: Zdarma (je možné platit platební kartou)
ČESKÁ POŠTA REKLAMACE BALÍKU:
Česká Pošta dodala poškozenou nebo zásilku s úbytkem obsahu:
Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, je jediným řešením uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky.
Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.
ZÁRUČNÍ PODMÍNKY
Na veškeré u nás zakoupené zboží platí záruka 24 měsíců od data prodeje. V případě nákupu na firmu je zákonná záruka 12 měsíců.
CENA ZBOŽÍ
Všechny ceny na našem e-shopu jsou konečné včetně DPH.
Společnost LED21 s.r.o. je členem kolektivního systému zajišťujícího sběr a likvidaci elektroodpadu. Tento systém provozuje společnost Asekol s.r.o.
Společnost LED21 s.r.o. je členem systému združeného plnění EKO-KOM.