LED osvětlení
Ověřeno zákazníky
Nejste přihlášen, přihlásit se
Košík
Kategorie produktů
Anketa

Jak postupovat při reklamaci nebo vrácení zboží ?

V případě reklamace prosím přiložte ke zboží vyplněný "Reklamační formulář".
Pokud vracíte zboží v zákonné 14 denní lhůtě, přiložte vyplněný formulář "Odstoupení od kupní smlouvy".

Doporučujeme:

Pro reklamaci doporučujeme využít možnost bezplatného odeslání balíčku z jakéhokoliv výdejního místa Zásilkovny
Musíte jen nahlásit naše identifikační číslo, které najdete v reklamačním formuláři. POZOR takto lze poslat pouze balíčky s hmotností do 5kg a max. délkou do 70cm.
Seznam podacích míst ZDE

Formuláře ke stažení:

REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ
ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

V případě, že zasíláte zboží Českou Poštou nebo jinou kurýrní službou, uvádějte adresu naší provozovny:
LED21 s.r.o.
Stará 251
735 52 Bohumín - Záblatí

Pokud zasíláte zboží na reklamaci Českou Poštou volte doporučené psaní (výška balíčku do 5cm) nebo doporučený balíček.
Vyhněte se službám jakými jsou balík do ruky nebo balík na poštu. Může u nich nastat problém s doručením. Zásilku neposílejte na dobírku, nebude převzata.

Jestliže řešíme reklamaci výměnou, posíláme Vám nové zboží na naše náklady. Pokud máte zájem o objednání dalších produktů, můžete této situace využít a nechat si je zaslat společně s reklamovanou položkou. Stačí nás o tomto spojení informovat v komentáři nově provedené objednávky. V případě dobírky hradíte navíc jen poplatek 45Kč.

V případě, že je cena reklamovaného zboží nižší než 200Kč a nelze zaslat nové společně s jinou objednávkou, vyhrazujeme si právo rozhodnout o variantě řešení a to buď výměnou nebo vrácením peněz na účet zákazníka.


Reklamace rozbitého nebo jinak poškozeného zboží

V případě poškozeného obalu můžete zásilku odmítnout.  Máte teké možnost zásilku převzít. Do přepravního protokolu, který Vám dá řidič k podpisu, napište "PŘEVZATO S VÝHRADOU"
Ihned po doručení zásilky si prosím zkontrolujte její obsah. V případě, že je obsah poškozený, informujte nás okamžitě emailem, ke kterému přiložte fotografie.
Nafoťte poškozené zboží a pak i celou zásilku, tak aby bylo zřejmé v čem a jak byla zabalena. Obal ani vystélku nevyhazujte !
Poškozené zboží nám nezasílejte zpět. Bude Vás kontaktovat reklamační oddělení přepravní společnosti.
Poškozenou zásilku je potřeba nahlásit neprodleně v den převzetí. Později již nelze nárok uplatnit!

Co v případě, kdy Česká Pošta dodala poškozenou nebo nekompletní zásilku?
Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, je jediným řešením uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky.
Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.