Servisní ochrana s DJI Care Refresh
DJI Care Refresh je servisní ochrana vašeho dronu, která vám za malý příplatek poskytne dvě výměny poškozeného zařízení během jednoho roku, přičemž se vztahuje na škody způsobené mimo jiné nárazem nebo kontaktem výrobku s vodou. Poškozené zařízení bude následně vyměněno za nový nebo ekvivalentní nový výrobek. Servisní balíček lze aktivovat jednorázově do 48 hodin po aktivaci (prvním spuštění) dronu nebo později po zaslání ověřovacího videa společnosti DJI.
Mavic Mini
U dronů řady Mavic Mini činí cena první výměny v rámci služby DJI Care Refresh 199 GBP. Cena druhé výměny činí 245 GBP*
*V případě podání žádosti přímo u výrobce se částka za výměnu může změnit v závislosti na aktuálním směnném kurzu.
Jak aktivovat službu DJI Care Refresh
1. Aktivujte kód na adrese: https://support.dji.com/care/active.
2. Během aktivace je třeba uvést obsah kódu Care Refresh, sériové číslo zařízení (najdete přímo na výrobku) a údaje o osobě, která balíček aktivuje (jméno, e-mailová adresa).
3. Balíček Care Refresh bude aktivován a automaticky přiřazen k příslušnému regionu. Potvrzení o aktivaci balíčku DJI Care Refresh obdržíte e-mailem. Váš dron je nyní v bezpečí!
Balíček DJI Care Refresh je možné vašemu výrobku přiřadit i po uplynutí 48 hodin od jeho aktivace. K tomu je třeba výrobci zaslat ověřovací video, které ukazuje stav vašeho zařízení. Podrobné informace a ukázkové video jsou k dispozici na adrese: https://repair.dji.com/en/djicare/customerupload.
V případě nehody
Postup při řešení nehody je triviální. Stačí nahlásit poruchu a zaslat poškozené zařízení záručnímu servisu DJI - nezapomeňte uvést, že využíváte službu DJI Care Refresh. Po obdržení nabídky opravy se můžete rozhodnout, zda se pro ni rozhodnete, nebo raději využijete možnosti výměny prostřednictvím servisu. Pokud se rozhodnete pro druhou možnost, stačí uhradit příslušný poplatek - vyměněné zařízení obdržíte přednostně, a pokud se nacházíte ve stejném regionu, kde jste zakoupili službu DJI Care Refresh, výrobce uhradí dopravu!
1. Uživatel nahlásí závadu a zašle dron do německého servisu DJI s poznámkou, že má DJI Care Refresh.
2. Uživatel obdrží nabídku opravy a na jejím základě se rozhodne, zda si nechá opravu/výměnu provést za poplatek, nebo prostřednictvím DJI Care Refresh.
3. Po výběru DJI Care Refresh uživatel zaplatí poplatek za výměnu a obdrží jinou jednotku nebo nové náhradní díly, tj. kardan, kameru, vrtule.
4. Náhradní výrobek je prioritně doručen uživateli s bezplatnou dopravou.
Případy, na které se vztahuje služba DJI Care Refresh
Zakoupením služby DJI Care Refresh chráníte svůj dron mimo jiné proti pádu, utonutí, srážce nebo nehodě způsobené rušením signálu dronu. Služba DJI Care Refresh se vztahuje také na nehody způsobené zaviněním provozovatele.
- Chyba uživatele
- Rušení signálu
- Srážka
- Utonutí (Podmínkou krytí je, že havarovaný dron je doručen do servisního střediska výrobce)
- Zřícení
DJI Care Refresh se nevztahuje na
1) Ztrátu nebo částečnou ztrátu dronu, gimbalu nebo příslušenství.
2) Krádež nebo opuštění výrobku.
3) Škody způsobené létáním za nevhodných povětrnostních podmínek.
4) Vysílač, další příslušenství.
5) Úmyslná ztráta dronu.
6) Poškození krytu, které nemá vliv na provoz výrobku.
7) Přímé nebo nepřímé škody způsobené vyšší mocí.
8) Závady vzniklé mimo dobu platnosti DJI Care Refresh.
9) Dodatečné poplatky za modernizaci modelu, zlepšení jeho výkonu.
10) Závady vzniklé v důsledku úprav, které nejsou v souladu s doporučeními uvedenými v uživatelské příručce, nebo v důsledku použití nekompatibilních baterií a nabíječek.
11) Závady vzniklé v důsledku použití neautorizovaného příslušenství, baterií nebo softwaru.
Parametry
EAN | 6958265192173 |