DJI Care Refresh DJI Air 3S (dvouletý tarif)
DJI Care Refresh je servisní ochrana vašeho dronu, která vám za malý příplatek poskytne čtyři výměny poškozeného zařízení během dvou let. Mimo jiné se vztahuje na škody způsobené nárazem nebo kontaktem výrobku s vodou. Poškozené zařízení pak bude vyměněno za nové nebo ekvivalentní nové zařízení. Servisní balíček lze aktivovat jednorázově do 48 hodin po aktivaci (prvním spuštění) dronu nebo později po zaslání ověřovacího videa společnosti DJI. Po dobu platnosti servisního balíčku platí oficiální záruka výrobce. Upozornění: ochranu není možné prodloužit.
DJI Air 3S
Pro dron DJI Air 3S činí cena každé výměny v rámci služby DJI Care Refresh 629 PLN. Náklady na službu Flyaway činí 2749 PLN*
*Pokud se obrátíte přímo na výrobce, částka za výměnu se může změnit v závislosti na aktuálním směnném kurzu.
Pokrytí služby Flyaway
DJI Care Flyaway je doplňková služba v rámci servisního plánu DJI Care Refresh, která vám umožní získat zcela nový dron v případě, že váš předchozí dron z neznámých důvodů odletí a nebude možné jej obnovit. Pokud se dron neúmyslně ztratí, stačí zaplatit příslušný servisní poplatek a obdržíte zcela nový výrobek. Služba je dostupná všem uživatelům, kteří si zakoupili ochranu DJI Care Refresh (platí pro vybrané modely dronů) - včetně těch, kteří si ji zakoupili před zavedením služby Flyaway.
- Služba DJI Care Refresh (roční plán) nabízí dvě výměny a možnost jednorázového využití ochrany Flyaway.
- DJI Care Refresh (dvouletý balíček) nabízí čtyři výměny a možnost využít Flyaway Coverage dvakrát.
Aktivace krytí Flyaway
Aby mohli uživatelé využít Flyaway Coverage, musí propojit svůj účet DJI a ovládací kameru s dronem pomocí aplikace DJI Fly. Pokud tak neučiní před případným odletem zařízení, nebudou moci službu výměny využít.
Jak aktivovat službu DJI Care Refresh
1. Aktivujte kód na adrese: v PŘÍPADĚ POTŘEBY PROVEĎTE AKTUALIZOVANOU APLIKACI DJI DJI: https://support.dji.com/care/active.
2. Během aktivace je třeba zadat obsah kódu Care Refresh, sériové číslo zařízení (najdete přímo na výrobku) a údaje o osobě, která balíček aktivuje (jméno, e-mailová adresa).
3. Balíček Care bude aktivován a automaticky přiřazen k příslušnému regionu. Potvrzení o aktivaci balíčku DJI Care Refresh obdržíte e-mailem. Váš dron je nyní v bezpečí!
Balíček DJI Care Refresh je možné přiřadit k vašemu výrobku i po 48 hodinách od aktivace. Za tímto účelem je třeba výrobci zaslat ověřovací video, které ukazuje stav vašeho zařízení. Podrobné informace a ukázkové video jsou k dispozici na adrese: https://repair.dji.com/en/djicare/customerupload.
V případě nehody
Postup při řešení nehody je triviální. Stačí nehodu nahlásit a poškozené zařízení zaslat záručnímu servisu DJI - nezapomeňte uvést, že používáte službu DJI Care Refresh. Jakmile obdržíte nabídku opravy, můžete se rozhodnout, zda do ní půjdete, nebo raději využijete možnosti výměny prostřednictvím služby Care. Pokud zvolíte druhou možnost, stačí zaplatit příslušný poplatek - vyměněné zařízení obdržíte přednostně, a pokud se nacházíte ve stejném regionu, kde byla služba DJI Care Refresh zakoupena, dopravu hradí výrobce!
1. Uživatel nahlásí závadu a zašle dron do německého servisu DJI s poznámkou, že má službu DJI Care Refresh.
2. Uživatel obdrží nabídku opravy a na jejím základě se rozhodne, zda si nechá opravu/výměnu provést za poplatek nebo prostřednictvím služby DJI Care Refresh.
3. Po výběru DJI Care Refresh uživatel zaplatí poplatek za výměnu a obdrží jinou jednotku nebo nové náhradní díly, tj. kardan, kameru, vrtule.
4. Náhradní výrobek je prioritně doručen uživateli s bezplatnou dopravou.
Případy, na které se vztahuje služba DJI Care Refresh
Zakoupením DJI Care Refresh chráníte svůj dron mimo jiné před pádem, utonutím, srážkou nebo nehodou v důsledku rušení signálu zařízení. DJI Care Refresh se vztahuje také na nehody způsobené chybou obsluhy.
- Chybou uživatele.
- Rušení signálu.
- Srážka.
- Utonutí (Podmínkou pro využití ochrany je doručení havarovaného dronu do servisního střediska výrobce).
- Zřícení.
DJI Care Refresh se nevztahuje na
1) Ztrátu nebo částečnou ztrátu dronu, gimbalu nebo příslušenství.
2) Krádež nebo opuštění výrobku.
3) Poškození způsobené létáním za nevhodných povětrnostních podmínek.
4) Vysílač, další příslušenství.
5) Úmyslná ztráta dronu.
6) Poškození krytu, které nemá vliv na provoz výrobku.
7) Přímé nebo nepřímé škody způsobené vyšší mocí.
8) Závady vzniklé mimo dobu platnosti DJI Care Refresh.
9) Dodatečné poplatky za modernizaci modelu, zlepšení jeho výkonu.
10) Závady vzniklé v důsledku úprav, které nejsou v souladu s doporučeními uvedenými v uživatelské příručce, nebo v důsledku použití nekompatibilních baterií a nabíječek.
11) Závady vzniklé v důsledku použití neautorizovaného příslušenství, baterií nebo softwaru.
Více informací o programu DJI Care Refresh naleznete v tomto dokumentu.
Parametry
EAN | 6941565992147 |